mandag 9. februar 2009

Jeg har fått en award!

Denne bloggen investerer i og tror på NÆRHET - nærhet i rom,tid og forhold. Disse bloggerne er usedvanlige, sjarmerende og søte,og formålet er å finne og å være venner. De er ikke opptatt av utmerkelser og selvhevdelse. Vårt håp er at når båndene på disse utmerkelser er kuttet, vil enda flere vennskap ha forplantet seg. Vær vennlig å gi litt ekstra oppmerksomhet til disse!

Gi denne utmerkelsen til seks bloggere,som igjen må velge seg seks nye. Inkluder denne teksten på utmerkelsen deres.


Fikk denne hyggelige awarden av Anjahsh. Tusen takk! Det var kjempehyggelig, og inspirerende.
Skal finne noen som fortjener en ekstra oppmerksomhet. Ikke sikkert de vet hvem jeg er, men jeg er innom og titter hos dem.. Trivelige blogger fulle av hyggelig stemning, inspirerende og koselige prosjekt og flotte bilder.

Ullhedina, Torunn, Spurven, missnymo, frkbadegakk og Petunia.

4 kommentarer:

Fru Keilegavlen sa...

Tusen, tusen takk!! Det var koseleg! Skal sjå om eg ikkje får lagt den inn i løpet av veka. Ha ei flott veke!

Petunia sa...

Oj, tusen takk og det var veldig hyggelig! Det er alltid kjekt å bli satt pris på!
Om du synes jeg tar fine bilder, så er det ingenting mot de flotte tingene du har strikket her. Den piratluen var knallstilig!

Ruth sa...

Tusen takk! Den satte jeg stor pris på. Mange tusen takk. Klem.

Fru Keilegavlen sa...

Ynskjer deg og dine ei flott og kreativ veke!